piątek, 23 marca 2018

Projektowanie kalendarzy

Czy kalendarz to bardzo dobra promocja dla firmy?
Identyfikacja wizualna jest bardzo ważna dla firm, bowiem dzięki niej ewentualni i faktyczni klienci kojarzą markę i mają szansę identyfikować się z nią. Jeśli dane symbole wydają nam się bliskie, chętniej po nie się sięgniemy, chociażby po to, żeby nie musieć dokonywać nowych wyborów i uniknąć związanego z tym stresu. Jednym z gadżetów używanych jako narzędzie identyfikacji wizualnej są kalendarze trójdzielne reklamowe.




Kalendarz zdecydowanie najlepszy dla firm
Małe i bardzo duże przedsiębiorstwa zamawiają kalendarze trójdzielne dlatego, że na takim formacie łatwo umieścić nie tylko logo, niemniej jednak pozytywnie oddziałujące zdjęcie i garść praktycznych informacji reklamowych. Dobrze zaplanowana produkcja kalendarzy trójdzielnych zakłada, że adresaci będą mogli śledzić przeszły, teraźniejszy i przyszły miesiąc, bardzo istotne święta i imieniny, a również niespostrzeżenie zawiesić na swojej ścianie całoroczną reklamę.
Jakie są wady kalendarzy trójdzielnych?
Reklama w takiej postaci, jako że odbiorcy stykają się z nią cały rok, są przypadki w których może przynieść odwrotny od zamierzonego efekt. Jeżeli producent kalendarzy umieści na zamówionym produkcie zbyt absorbujące zdjęcie albo agresywna reklamę, może się ona zwyczajnie znudzić bądź zacząć denerwować. Znacznie lepiej, ażeby kalendarze trójdzielne ścienne utrzymane były w łagodnej i uniwersalnej estetyce.
Kiedy firmy wybierają kalendarze ścienne?
Na takie rozwiązanie decydują się firmy omal wszystkich typów. W znaczącej liczbie przypadków przesyłają je sobie współpracujący ze sobą partnerzy. Rzadko kalendarz trójdzielny dla firm jest przedmiotem handlu. Dzieje się tak raczej jedynie w przypadku dużych marek albo wówczas, gdy sprzedaż wspiera jakaś akcję non profit. W wielu sytuacjach także kalendarze są wysyłane do stałych klientów lub rozdawane w siedzibie firmy.
Zobacz także: zobacz co piszą kalendarzach reklamowych.

0 komentarze:

Prześlij komentarz