niedziela, 1 marca 2015

Teoretyczne kontra praktyczne zastosowanie innowacyjnych technoligii

Robienie biznesu w sieci to dziś niełatwe zadanie, ogromna konkurencja sprawia, że trzeba się przebić ze własną ofertą między ofertami innych firm i tak skusić potencjalnych kontrahentów, aby byli skłonni aktualnie u nas zostawić swoje pieniądze. Perfekcyjnym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli promowanie produktów bądź usług za pomocą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe klientów.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a więc sam e-mail marketing nie ma możliwość być mylony ze powszechnym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to zgodę. Nie może być więc tak, że reklama sklepy onlinego będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że prawdopodobnie ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail stosuje się wszelakiego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami i tak dalej. Jeżeli uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja przekształceń, niemniej jednak najpierw powinno się taką listę posiadać. Jeżeli już mamy i pragniemy, by zarabiała więcej, nie ma lepszego sposobu, w jaki sposób dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw zdobyć coś od nas, żeby móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co najbardziej istotne doskonały język i perswazyjny przekaz, a co najbardziej istotne odpowiednie dobranie targetowanej grupy - na tym polega optymalizacja zmian. Każda lista adresowa ma możliwość zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży funkcjonuje.

Inne informacje: obsługa sklepu internetowego.

0 komentarze:

Prześlij komentarz